2014 m. balandžio 27 d., sekmadienis

Vėl apie xGotik x)

Yo, xGotik back

Gal ir prisimenat mano seną post'ą apie xGotik ( geriau žinomą kaip vagilę, skandalingąją bobą).

First...

Jums neatrodo kad ji pasikėlus?
Jeigu - ne, tai think again,
tai, kad ji pasikėlusi tik įrodo tas presentation parašytas dalykas-N°1
tikiuosi, žinot ką jis reiškia ( nežinantiems tai yra number 1, (tiem kurie nemoka angliškai) numeris vienas).

Typical bitch look:

Jau aptarinėjau apie SD elito išvaizdą, omg kai senai StarDoll'e buvau tai jau buvau pamiršus tuos pasikėlusius žmones, šiandien užėjus į xGotik suit'ą pamačiau jos tą sudžiuvusią rožą ( roža- (svetimybė, žargonas) veidas), ir vos neapvėmiau savo loptopo ;(
Ir jos stilius... uch, kaip kokios Elvyros Tamsos Valdovės (štai kaip Elvyra atrodo)

Man ji tai negraži.

Ir aišku, kitos norėdamos tapti kietomis, viską kopina, va kaip ta atrodo xGotik


Neužpykit, bet kam gražu, jūs lopai.

Aš tikrai ją normaliau aprengiau, bet tas veidas viską gadina...



Nu tai va....


Veidas:

Tipinė ,,Elitinės kalės'' morda:
oda pabąlusi, plaukai belenkokios spalvos, akys siauros, antakiai tai vos ne kaip minusiukas.

Ok ok čia jos veidas (silpnų nervų žiūrovams, žiūrėti nepatariu)


Nežinau kaip jums, bet man tai bloga...

Čia bšk pagražinau, bet ta oda, lūpos, antakiai ir akys gadina viską:


Man tai tikrai normaliau atrodo :d

GERAI, DABAR RIMTAI RAŠYKIT MAN APIE KĄ PLIOTKINT, NES MINČIŲ NETURIU, JEIGU NORIT KAŽKO NAUJESNIO: PARAŠYKIT KAIP EKRANĄ KOMPO NUFOTKINT !!!!!!!!!!!!! ŽINAU KAD DABAR JIE LABAI BORING, TAI PADĖKIT MAN!!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą